Létrehoztak...

 2010.01.28. 15:38

Kedves Olvasó!

Ezt a blogot a petőgabit nagyon szerető BIE(M)FO-s kollégák hozták létre azzal a céllal, hogy szüntelen szórakozást és kacagást biztosítson nekik nagy távollétében (...és be tudjon számolni nekünk az élete minden egyes BLOGdog pillanatáról).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://petoekbrusszelben.blog.hu/api/trackback/id/tr111710088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ricchiepoveri · http://olaszmamma.blog.hu/ 2010.01.28. 22:51:37

Megragadom az alkalmat es elsokent jelzem, hogy imadunk es hianyozni fogsz a banana r-bol.Mert most akkor kitol sajatitjuk majd el a technikai tavolsagtartas, az ust, a bubblemaking es az avatarokbol azok a kis izek fortelyait?

Szaffaládé 2010.02.01. 12:58:35

Kedves Pető család!

Remélem nem a DE autópályán figyeltek és nem az "ajánlott" útvonalon utaztatok, szóval azt, hogy épségben megérkeztetek és Gabi te már készíted is a rád kiszabott CATS TÁP-ot. Alig várom, hogy legyen infrastruktúra az alkotáshoz és beszámolhassatok az első seefood élményetekről.

NüNüke 2010.02.01. 13:06:00

Szösszenetek a búcsúról, Gábor szájából - tudom, mindenki hálás, hogy jegyzeteltem:
- Ha legközelebb is ilyen vattacukor leszel, ne gyere!
- Ha visszajövök, lefejelem ezt az országot b. meg.
- Az Avatarból is ismert kis dolgok beszűrődtek az üstbe.
rasszinista körömvágók vagyunk
És a végére egy találós kérdés: vajon kire mondta a Mester, hogy "iszonyatos bojler és primitív mellek"

NüNüke 2010.02.01. 13:07:14

Ja, és majd' elfelejtettem, a blog alcíme: "Én nem köpök hátra"

Landika 2010.02.01. 14:27:41

"Fingós sztori"
Kedves Gabikám, örömmel értesítelek, hogy a rókaképű mehes bácsival, noha köszönő viszonyig még nem sikerült eljutnunk, de fingósba igen!!! Adával az imént kimentünk cigizni, ahol már ott volt a bácsi (továbbiakban: Fingós), a köszönés elmaradása már nem lepett meg, de pár perc után rotyogó hang ütötte meg a fülünket...és AZ volt...,én annyira meglepődtem, hogy elfelejtettem röhögni, csak a szemünkkel jeleztünk egymásnak Adával, hogy igen, ez AZ volt. A bizalom hangja után Fingós komótosan elszívta, amit még el kellett és persze köszönés nélkül távozott...hát ez beszarás! Remélem, addig nem jutunk el..., de ki tudja...:)

Landika 2010.02.01. 14:30:17

Remélem szerencsésen megérkeztetek és jól telt az első munkában töltött napod! Jó iddoggálást a fiúkkal este! Ma hagymás rostélyos volt a kamarában, hiányoztál az asztaltársaságból! Lehet megyek jövő csütörtökön Brüsszelbe.

minniemouse 2010.02.03. 21:08:39

Sziasztok Petőékbrüsszelben, örvendek, hogy jól vagytok és jól szórakoztok.
Én sajnos (de csak miattatok sajnos) belátható időn belül nem megyek BXL-be, most, hogy hivatalosan is kiszálltam a HUPRES-ből. Így inkább Ti szóljatok, ha itthon vagytok. Jó lenne bíborkadarkát együtt meginni. Vagy valamit. Jók a csajos bulik is, de azért hiányozni fogsz, Gábor. Na magyek a Nyulamhoz. Kántor jól van.

annezsé 2010.02.09. 16:51:15

@Landika: hát ez a fingós sztori nagyon erôs, szerintem ha publikálod, akkor Pulitzer-gyanús...

Szaffaládé 2010.02.10. 13:16:02

Landika kissé elfoglalt, de köszöni annezsé fenti kommentjét.

Már kezdte azt hinni, hogy a fingósbácsi stroival megölte a blogot. Ugyanakkor én mint szintén fültanú, egyetértek az előttem szólóval.
süti beállítások módosítása